Prekryv znovu

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Jun 24 16:15:48 CEST 1996

Pavel Pinkas pise:

>umisteni obrazku nulovych rozmeru zel nefunguje. Obrazek se natlaci do
>horniho praveho rohu a vetsina je ho zcela mimo stranku.

Ta metoda je odzkousena a dobra, Petr Sojka vi dobre, co pise,
i ja jsem to parkrat pouzil. Pravdepodobne delate chybu nekde
okolo strankoveho zlomu (nevim, kde presne zarazujete prostredi
picture). Napriklad takto to stoprocentne funguje:

%=============
\newpage                  % nebo \pagebreak ci neco podobneho
\noindent
\begin{picture}(0,0)      % obrazek s nulovymi rozmery
\put(..,..){}             % jednotlive umistovane objekty
\end{picture}%
\hspace*{\parindent}%     % pokud ma nasledovat indentovany odstavec
Zde zacina vlastni text prvniho
odstavce, ktery prekryva obrazek.
%=============

Samozrejme je take mozne prekryvny text uzavrit do \vboxu a ten
potom putnout do prostredi picture:

%=============
\newbox\text
\setbox\text\vbox{.....}
\begin{picture}(0,0)
\put(..,..){\box\text}
\end{picture}

Moznosti je zkratka cela rada, proto opatrne s tvrzenim, ze neco
nefunguje. Pokud si nebudete umet poradit, poslete mi zdrojak
a popis, jak ma kriticka stranka vypadat, a ja Vam jej upravim
(samozrejme na mou adresu, nikoli uz do konference).

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938