Frontend

Ivan Simonik simonik at fme.vutbr.cz
Mon Jun 10 18:01:23 CEST 1996

On Mon, 10 Jun 1996, Zdenek Pytela wrote:

> 	Jde to udelat tak, ze mate otevrena tri okna, v jednom bezi editor,
> ktery neopoustite, v druhem xdvi, ktere neukoncujete, a ve tretim bezi
> cyklus s make soubor.dvi. xdvi prekresli vystup, kdyz na nej presunete kurzor.

Takto to funguje squele a jeste lepsi je pouzit jako editor
neprekonatelny EMACS spolecne s rozsirenim AucTeX. Nekdo mi to ve zdejsi
konferenci doporucil jako nahradu standardni podpory TeXu v EMACSu a
opravdu je to bajecne. Potom mate otevrena pouze dve okna. V jednom emacs
s TeXovskym souborem a ve druhem xdvi. TeX muzete spoustet z EMACSovskeho
menu neho pomoci hotkeys. EMACS zaroven prochazi log soubor a postavi Vam
kurzor na misto chyby s jejim strucnym popisem. Pokud mate v EMACSu
zapnuto "color syntax highlighting", tak jsou LaTeXovske konstrukce od
sebe barevne oddeleny. Jediny problem (ale pri dnesnich cenach RAM celkem
nepodstatna) je velikost EMACSu (jak tvrdi zle jazyky EMACS je zkratka
od "Eight Megabytes And Constantly Swapping")

			Zdravi
					Ivan

| Simonik Ivan, student                                         |
| Technical University of Brno, Czech Republic                  |
| Institute of Automation and Information Technology            |
| URL   : http://www.fme.vutbr.cz/~simonik                      |
| E-mail: simonik at fme.vutbr.cz                                  |