Hlavicka

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Jun 10 12:51:07 CEST 1996

>From: beerb at fria.utc.sk
>
>Ked pouzijem v Latexu section* tak mi to dava do hlavicky
>udaje predchadzajucej section, ako sa da definovat hlavicka,
>resp. ako nastavit cislovanie section napr. od 0 resp. -1.
>Za pripadnu pomoc, vdaka.
>
>beerb

Automaticke cislovani section se provadi pricitanim jednicky k
citaci "section". Pouzijete-li prikaz \section*{}, citac se
NEposune o jednicku a cislo sekce se NEvysadi pred jeji nazev.

K citaci mate samozrejme pristup, napriklad:

\setcounter{section}{25}   % nastavi cislo sekce na 25

nebo:

\stepcounter{section}      % zvetsi cislo o 1

Pamatujte na to, ze v makru \section{} se NAPRED provede
inkrementace citace a teprve POTOM se cislo vysazi, chcete-li
tedy cislovat sekce od -1, musite pred prvni volani \section{}
napsat \setcounter{section}{-2} atd.

Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938