MetaPost, Ghostscript a dvips

Lukas Petrlik luki at pafos.zcu.cz
Thu Jun 6 17:57:35 CEST 1996

>       zacal jsem experimentovat s MetaPostem a mam nasledujici
> problem. Zaradim-li do zdrojoveho textu label ci dotlabel,
> MetaPost mi tento text bez problemu prelozi. Prohlednu-li si
> vysledek pomoci GhostView, vidim pouze to co se kreslilo pred
> pouzitim label ci dotlabel, nejsou videt ani popisy ani grafika
> nasledujici za vyseuvedenymi prikazy.

Metapost nevlozi definici fontu, pouze vyrobi komentar "%*Font:" s jeho
jmenem. Tomu komentari rozumi dvips a do vysledneho souboru font da, pokud
je tam zapotrebi.

> Error: /undefined in Fa

Tohle znamena jenom "Fa nebylo definovano"; Fa bude nejspis souviset s
chybejicim fontem (neni to jeho jmeno?).

--
Lukas Petrlik  <luki at kiv.zcu.cz>