prostredie figure

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Jun 3 13:09:08 CEST 1996

>  .
>  .
>  .

>Je to treba udelat presne naopak: nejdrive prostredi figure a pak v nem dve
>minipage vedle sebe. Uvnitr kazde minipage bude po jednom prikazu caption,
>ktery se stara o automaticke cislovani.
>
>Jan Somvarsky
>UMCH

Dovoluji si vam nabidnout odzkousene makro, ktere take
respektuje cislovani uzitim citace {figure}. Pozor, neni to
float. Prvni parametr je vertikalni rozmer, druhy a treti
parametr jsou popisky obou obrazku. Je treba upravit prislusne
sirku parboxu ze 78mm na potrebnou. Mozna se vam to bude hodit.

Antonin Strejc

\def\twofigs#1#2#3{\stepcounter{figure}\vbox{\vspace*{#1}
\noindent\parbox[t]{78mm}{Fig.~\thefigure: #2}\hfill\stepcounter{figure}
\parbox[t]{78mm}{Fig.~\thefigure: #3}}}

Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938