Louceni a podekovani

Tomas Antar Holub holub1 at ody.zcu.cz
Wed Jun 26 10:08:15 CEST 1996

Vazeni ucastnici teto konference !

25.6.1996 jsem uspesne dokoncil studia na ZCU Plzen, obor Informatika.
Obsahem me diplomove prace bylo vytvoreni editoru pro zjednoduseni tvorby
LaTeXovych dokumentu. Chtel bych vam podekovat za vase pripominky a
namety, na zaklade kterych jsem editor dokoncil a DP obhajil. Zejmena bych
rad podekoval p. Lubomiru Sklenkovi a p. Pavlovi Heroutovi (vedouci me DP)
za jejich pomoc. DIKY.

Protoze zatim ztracim pristup k E-mail, loucim se s vami. Na editoru
hodlam dale pracovat a urcite vam nejakym zpusobem dam vedet, kde se
nachazi dalsi verze.

Prijemne TeXovani Vam vsem preje
                                            Tomas HOLUB