BibTeX

Ivan Simonik simonik at fme.vutbr.cz
Mon Jun 24 07:53:54 CEST 1996

Vazeni (La)TeXiste,

zkusil jsem pouzivat BibTeX a mam par problemu, ktere bych potreboval
vyresit. Cetl jsem dokumentaci dodavanou s nim (dokument pro uzivatele)
ale tady se predpokladala dostupnost Lamportova manualu, ktery nemam :-((
----
Vsuvka: ma jeste vyznam opatrovat si Lamportuv manual, kdyz je na
spadnuti verze LaTeX 3 a vyvoj 2.09 byl jiz definitivne ukoncen?
----

1) format plain pise autory ve tvaru "David Goldberg" a ja bych
potreboval "D. Goldberg". Je potreba jiny styl nebo je na to nejaky
parametr?

2) nevite, kde by se nasel bst soubor, ktery by zaridil citace podle
CSN 01 0197?

3) pouzivate nekdo program na praci s bib databazi (v UNIXu)? Na siti je
jich vice, ale nez bych kazdy zkompiloval a vyzkousel, tak se radeji ptam
na Vase zkusenosti a rad si necham poradit.

		Diky vsem
				Ivan

PS: minuly tyden tu sla zprava o tom, ze nekdo uspesne prelozil CsIndex
pod Linux. Bohuzel jsem mail umazal, tak onoho dobrosrdecneho cloveka
nemuzu jmenovat, nicmene bych se chtel prihlasit jako dalsi zajemce o
URL, kde se tento soft nachazi. Diky.

| Simonik Ivan, student                                         |
| Technical University of Brno, Czech Republic                  |
| Institute of Automation and Information Technology            |
| URL   : http://www.fme.vutbr.cz/~simonik                      |
| E-mail: simonik at fme.vutbr.cz                                  |
| (Evolutionary Computing, C/C++, TeX, Linux)                   |