MetaPost, Ghostscript a dvips

Mgr. Pavel Calabek CALABEK at matnw.upol.cz
Thu Jun 6 14:20:57 CEST 1996

      Dobry den,
      zacal jsem experimentovat s MetaPostem a mam nasledujici
problem. Zaradim-li do zdrojoveho textu label ci dotlabel,
MetaPost mi tento text bez problemu prelozi. Prohlednu-li si
vysledek pomoci GhostView, vidim pouze to co se kreslilo pred
pouzitim label ci dotlabel, nejsou videt ani popisy ani grafika
nasledujici za vyseuvedenymi prikazy.
     Zaradim-li takto vytvoreny ps soubor do TeXu pomoci epsf,
dvips mi bez jakekoliv chybove hlasky vysledny dvi soubor
prelozi. Chci-li si vysledek prohlednout pomoci GhostView,
Ghostscript havaruje s nasledujici hlaskou:

Aladdin Ghostscript 3.12 (9/29/1994)
Copyright (C) 1994 Aladdin Enterprises, Menlo Park, CA.  All
rights reserved.
This software comes with NO WARRANTY: see the file PUBLIC for
details.
Displaying E:/CALABEK/MAZAT.PS
Page: 1 1
Error: /undefined in Fa
Operand stack:
    (0)
Execution stack:
    %interp_exit  --nostringval--  --nostringval--  --
nostringval--  false  --no
stringval--  --nostringval--  --nostringval--  --nostringval--
Dictionary stack:
    --dict:584/631--  --dict:0/20--  --dict:47/200--  --
dict:114/250--  --dict:4
2/200--
Current allocation mode is local
Current file position is 15507
Aladdin Ghostscript: Unrecoverable error, exit code 1

Chtel bych se proto znalcu zeptat, kde je chyba.
Mam spatne nastaveny MetaPost, Ghostscript nebo dvips?  Pritom
GhostView mi nekolik TeXovskych souboru neobsahujicich vlozeny
PostScript prelozenych dvips prohledlo.

          Diky za odpoved
                                              Calabek