hebrew

Petr Bazant bazant at praha1.ff.cuni.cz
Wed Jun 5 10:44:07 CEST 1996

Dobry den,
asi pred tydnem se tu mluvilo o hebrejstine,
coz je vec, kterou obcas potrebuji. Moje patalie
s psanim sem tam hebrejskeho slova se skutecne daly
vyresit pomoci fontu hclassic a baliku maker. Lec
pri psani vety a vice je treba otocit radkovy zlom.
Taktez psani slov sestavenych z control sekvenci je
prace pro vrahy. Vyresil jsem si to napsanim virtualniho
popisu k hclassic, ktery umoznuje psat jednotlive
radikaly a vokalizaci jako pismena. Abych mohl psat
tak, jak ctu pouzivam xet-tex (DOS, bohuzel), ktery se
ovsem ne zcela bezproblemove snasi s emTeXem.
Prvni slovo v Bibli napisu <BsReWit>, pricemz "<"
a ">" jsou control sekvence uvozujici a ukoncujici
hebrejsky text.
Pokud by nekdo mel o toto reseni zajem, rad je poskytnu
(je jiste plne chyb).
			Petr Bazant