LaTeX Editor 1.0

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Jun 3 08:58:03 CEST 1996

> From: Antonin Strejc <STREJC at vc.cvut.cz>
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: LaTeX Editor 1.0
> Date: 31. května 1996 15:46

 .... kraceno

> ZAVER:
> ------
> Trvam na tom, ze editor s omezenim 64kB se nehodi pro
> profesionalni praci s TeXem. Jiste je mezi ucastniky teto
> konference hodne uzivatelu pracujicich s TeXem podobnym zpusobem,
> jako ja, tzn. formatovanim rozsahlych textu, porizenych
> v nizsich editorech. Treba se k tomu take vyjadri...
>
> S pozdravem
> Antonin Strejc

Existuje mnoho dalsich duvodu pro praci s vetsimi soubory.  Staci napr.
chtit nahradit v celem dokumentu neco za neco jineho obycejnym
Najdi/nahrad, mit techto nahrad treba 400 a hned se budete rozmyslet, zda
to delat 30x nebo jednou v 1MB souboru. Mimochodem to  take byl jeden z
duvodu, proc jsem utekl od jinak vyborneho TeXShellu do Windows.

Josef Krob                                   jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie		             tel.:05-41 12 11 63
Filosoficka fakulta Masarykovy university
<A HREF="http://www.phil.muni.cz/~jokr/">