zdvojene maily ?

Martin Bily BILY at cs.felk.cvut.cz
Mon Jul 29 15:10:21 CEST 1996

> Vynechal jsem hlavicky vzorovych mailu, abych nezatezoval sit. Nicmene z
> nich plyne, ze zprava byla odeslana do konference dvakrat, jednou jako
> TO, jednou jako CC. Chteli bychom od listserveru prilis, aby si
> pamatoval, ze stejnou zpravu uz jednou rozesilal. Spise bychom meli chtit

>                               Zdenek Wagner

Dobry den,

v pripade uvedeni adresy konference do To: a CC: se opravdu stane,
ze listserv dostane ke zpracovani dopisy dva. Dalo by se testovat,
zda dva po sobe jdouci prispevky jsou od stejneho autora a maji
shodnou velikost. Zkusim v tomto smeru neco poniknout.

Teoreticky se ovsem muze stat, ze se mezi ne vloudi nejaky treti
prispevek. Pak by tento trivialni test nezafungoval.

Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at felk.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +42-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +42-2-29 80 95
Praha 2, Czech Republic