WEB

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Fri Jul 26 12:43:00 CEST 1996

"Juraj Darmo wrote:"
:
: > > Napriklad v knize "Typograficky system TeX" Petra Olsaka vydane CSTUGem je WE
: > > Bu
: > > venovano nekolik stranek. Je to uzitecne pri prvnich krocich a hlavne jsou ta
: > > m
: > > odkazy na dalsi zdroje.
: > >
: > > Roman
: > >
: >
: > Da se ta knizka nekde koupit ?
: >
: > Martin Hruby
:
:   Ja som ju kupil v predajni skript na CVUT (ulicaTechnicka ?) pocas
: jednej mojej navstevy v Prahe v polovoci maja. Stala 183 KC.

Kniha je mozna objednat ci zakoupit osobne na adrese
knihkupectvi Marecek (c/o FI MU)
Botanicka 68a
60200 Brno
email: marecek at fi.muni.cz

spolecne s dalsi TeXovskou literaturou.
Clenove CSTUG maji slevu, pokud maji zaplaceny clensky prispevek
za dany rok ci se prokazi kopii zaplaceneho ustrizku slozenky.

Vyse zminena kniha je distribuovana tez
prostrednictvim Grady,  a pak stoji zminenych 183,- Kc
(clenove CSTUG ji maji za 80,- Kc plus postovne).

Zdravim
Petr Sojka

:       Darmo Juraj
:       Institute of Electrical Engineering
:       Slovak Academy of Sciences
:       Dubravska cesta 9
:       SK-84239 Bratislava, Slovakia
: