minitex

Sklenka Lubomir SKLENKA at troja.fjfi.cvut.cz
Fri Jul 19 11:16:42 CEST 1996

> Dobry den
>
> v ftp.muni.cz:/mount/muni.cz/incoming/minitex
> a na URL
> www.phil.muni.cz/~jokr/tex najdete (mini)TeX, coz je
>

> Instalace TeXu (LaTeX2e) pro DOS na jednu disketu P'n P
> Balicek (mini)TeX (minitex.exe) je minimalni, ale plne funkcni instalace
> (temer Plug and Play :-) ) emTeXu predevsim pro ty, kteri chteji
> zjistit, co to vlastne TeX je.

Nevim jestli nazev "minitex" je uplne nejvhodnejsi (snad "mikrotex"),
aby tento nazev nekoho nematl vzhledem  k tomu, ze pod nazvem
"minitex" muzeme najit v instalaci CSTEXu pro rok 1996 minimalni
verzi uplneho cstexu (napr. vcetne metafontu), ktera je
distribuovana na 3 disketach. Ja sam doma na stare masine pouzivam
tento "minitex" a v praci pak verzi kompletni verzi s plnou paradou.
Takze mne stejny nazev pro jiny balik trochu zarazil.
                        Zdravim
                                        L.Sklenka
                                        CVUT-FJFI Praha