TeXbulletin 2/96

Jan Manek jmanek at vol.cz
Fri Jul 12 08:08:35 CEST 1996

>Slozenky jsou v cisle 1/96, ktere zatim slovenskym clenum nedoslo.

To je sice pravda, ale ja jsem jeste prispevek stale nezaplatil z prosteho
duvodu - nevim jeho vysi. Ta se melo dohodnout na schuzi (na ktere jsem
bohuzel nebyl) a pokud informace o vysi prispevku prosla touto konferenci
pak mi asi unikla (mel jsem nekolikadenni vypadek mailserveru).

Jan Manek
Stefanik Observatory                Private :
Petrin 205                          Werichova 950
118 46  Praha 1                     152 00  Praha 5 - Barrandov     |_|_|
Czech Republic                      Czech Republic                  /   \
Internet : jmanek at mbox.vol.cz                                      |-O-O-|