zdvojene maily ?

Jan Valdman VALDMAN4 at hermes.zcu.cz
Wed Jul 24 10:31:05 CEST 1996

Predem se omlouvam, ze obtezuji vsech 200 ucastniku teto konference
technickym dotazem:
Dostavate obcas maily z teto konference zdvojene a dosle o minutu
pozdeji?
Nepodarilo se mi objevit nikde chybu; maily jsou od ruznych lidi na
ruznych OS (napr.: Petr Sojka, Martin Bily, arnost).
Kde je chyba? Posle mailer dopis dvakrat? Dela chybu listserver? Vim
jen, ze stroj ns.felk.cvut.cz dostane dopis dvakrat s ruznym
messageID.

Jeste jednou se omlouvam, pokud vas moje detektivni usili nezajima...

                            s pozdravem
                                    Jan Valdman