Barevny tisk na DeskJet 600

Jan Valdman VALDMAN4 at hermes.zcu.cz
Wed Jul 24 10:12:49 CEST 1996

> Umi to PD program dvidjc, referoval o nem Friedhelm Sowa jiz v roce
> 1994 na EuroTeXu v Gdansku. Aktualni verzi viz
> http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?dvidj
> resp. ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/dviware/dvidjc/

Zdravim vsechny TeXisty (a majitele DJ600).
Chtel bych se zeptat, jesli ma nekdo zkusenosti s vyse uvedenym
ovladacem. Rad bych tiskul barevne (nebo v nekolika barvach) v
rozliseni 600x600 dpi. (Vim, ze treba stary dvihplj umel 600 dpi
na Laserjetech, ale na Deskjetu se mi to nepodarilo rozchodit.)
Postscript mi prosim nevnucujte, DJ to neumi :-(

A jeste jeden trochu off-topic dotaz:
Nevite o nejakem slusnem popisu PCL3 nebo nejlepe kompletnim popisu
rizeni DJ600. (Ja jsem pohorel jak primo u Packardu, tak na inetu...)

                    Diky za kazdy tip

                                        Jan Valdman