Narodna podpora

Jozef Hitzinger hitzinge at sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Tue Jul 16 08:48:25 CEST 1996

Dobry den,

instalujem emTeX a potrebujem sa rozhodnut, aku narodnu podporu pouzit,
ci CsTeX, alebo 8bitove (doplnene) cm* fonty.

Pri prvom sposobe som mal v minulosti problem s pouzitim cs* fontov v
balikoch stavanych na cm* fonty. Vacsina pracovisk na fakulte pouziva
8bitove cm* fonty, ktore vznikli tu. (To az tak nezavazi lebo obidva
sposoby su na urovni *.tex suborov kompatibilne; na *.dvi nie, kvoli inym
menam fontov.)

Mozete mi prosim poradit, aj s ohladom na nedavnu spravu od Knutha, z
ktorej mam pocit, ze prerobenie cm* na 8bit vlastne nie je OK?

Ako daju cs* fonty pouzit namiesto cm*, napr. v MusixTeX-u?

 - Jozef Hitzinger, student of theoretical physics at Comenius university
                                                        Bratislava, Slovakia