bilten

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Mon Jan 29 11:51:54 CET 1996

> Ten sme cez psbook program prehnali a nasledne cez psnup dali
> 2 logicke strany na jednu fyzicku. Potom ked to tlacim tak to vychadza
> nejako blbo - proste tie strany nesedia.

  Ja radeji misto psnup pouzivam primo psbook a pstops; pouze je
potreba si odzkouset (nebo spocitat) parametry - ty zalezi na pouzitych
hodnotach \hsize, \vsize, \hoffset a \voffset. Vyznam jednotlivych
parametru je pomerne srozumitelne vysvetlen v dokumentaci.
  Nevim, jake maji zkusenosti s PostScriptem ostatni, ale kdyz jsem
na zminovane tiskarne zkousel tisknout sesitky, dochazelo k deformaci
pismen - napriklad male 'u' nemelo stejne siroke nozicky. Pri normalnim
tisku pres PostScript k nicemu takovemu nedochazelo. Proto radeji
na sesitky pouzivam Mattesovy ovladace (pokud nepotrebuji vkladat
PS obrazky).
                                                      Michal Kubecek