dvips

Wagner, Zdenek WAGNER at icpf.cas.cz
Wed Jan 24 15:44:53 CET 1996

 ---
> Zdravim,
> mam problem s dvips : ked spustim dvips (z menu texu 94)
> tak sa mi ozve hlaskou :
>
> This is dvips 5.54 Copyright 1986, 1994 Radical Eye Software
> ' TeX output 1996.01.23:1643' -> best.ps
> - command /c MakeTeXP csbx12 300 300  1.000000000 hplaser
> Created dvips.mfj
> Run "mfjob dvips"
> m:\emtex\DVIPS.EXE: Font csbx12.300pk not found, characters will be left
> blank.
> - command /c MakeTeXP csr12 300 300  1.000000000 hplaser
> Run "mfjob dvips"
> [...]
V UNIXu i v OS/2 je dvips pohodlnejsi. Pokud nejsou pk-fonty, pak si dvips
zavola davku MakeTeXpk (UNIX) nebo maketexp.cmd (OS/2) a dynamicky se
chybejici fonty vygeneruji. V DOSu jsou problemy s pameti. Kdyz jsem jeste
pouzival 286, napsal jsem si vlastni davku, ktera vytvorila PS soubor s
vynechanymi pismeny, nekam se zapsaly prikazy pro METAFONT (ty trochu
prezvykal muj program), vygenerovaly se fonty a dvips se pustil znovu. Mozna
bych to jeste nekde na disku nasel, ale treba uz nekdo vymyslel lepsi
reseni.