Zahadny bm2font

Pavel Lisy all at 192.108.156.2
Tue Jan 23 15:29:08 CET 1996

On Tue, 23 Jan 1996 14:02:34 +0100  Jiri Novak wrote:

>Podobny problem mam s programem RumGraph, ktery konvertuje B/W PCX do PXL.
>Staci sirku obrazku oriznout (zvetsit) na nasobek 32. Asi je to ulozeno
					^^^^^^^^^^^^^

Myslim ze staci na nasobek 16, to mi s RumGraphem spolehlive fungovalo.
>v LongInt-ech.

>Neni obrazek mimo stranku? Uz se mi to parkrat stalo.

Zkuste \fbox a uvidite.

Pral jsem s podobnou veci pri zobrazovani dvoustran na jednu stranu, pak jsem
prisel ze pouzivam inche misto mm. Druha strana byla ponekud vedle :-(

>							Jiri Novak
Pavel Lisy
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.         tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957         tel. +42 49 673180
   M A P Y                500 02 		E-mail: milan at tmapy.anet.cz
    |___|                 Czech Republic
                          Europe