Otoceni tabulky

Stefan Sebechlebsky ssebech at elf.stuba.sk
Mon Jan 22 17:40:45 CET 1996

> Nedavno jsem se uz ptal, jak otocit tabulku o 90 stupnu na strance.
> Problem je vsak, ze moje pokusy jsou bez kladnych vysledku. Pokusil
> jsem se pouzit rotate.sty, ale nic...
> Nevite nekdo, v cem je zakopany pes? Pouzivam prastary LateX 2.09.
> Nutne to potrebuji -- cas nepocka a tece mi do bot.

>  Michal Misler -- student FSv CVUT Praha
>  E-mail: xmisler at dinf.fsv.cvut.cz
>  Phone: 248 11 364/276
>         24 35 46 89

Na tento ucel pouzivam na prvy pohlad pracny, ale spolahlivy postup:

Tabulku vytvorim ako samostatny dokument a pomocou Mattesovho drivera
ju "vytlacim" do PCX suboru zrotovanu o 90 stupnov tak, ako potrebujem.
Na to pouzijem napr. pcxlj.bat doplneny o /tr# (nepamatam si konkretne
cislo - vid. dvidrv.doc.
Ziskany PCX subor jednoducho zahrniem do povodneho dokumentu:
\ special{em: graph meno.pcx}
A je to.

Stefan Sebechlebsky
Faculty of Electrical Engineering and Information Technology
Slovak Technical University
Bratislava
Slovakia.