Zahadny bm2font

Filip Kadlec kadlecf at fzu.cz
Mon Jan 22 16:34:47 CET 1996

>Vazeni kolegove,
>
>pripravuji text, obsahujici znacne mnozstvi rastrovych obrazku. Pro jejich
>zpracovani pouzivam bm2font. Uz jsem si celkem zvykl, ze obcas vytvori po
>prave strane obrazku svislou cernou caru, kterou lze odstranit odriznutim
>casti prazdneho mista kolem obrazku.
>
>Ted jsem vsak narazil na obrazek, misto ktereho je zobrazovana jen bila
>plocha. Zkousel jsem s nim leccos - osvedcena manipulace s bilym mistem
>kolem, zmena poctu barev, zmena barev (jejich RGB slozeni), konverze do
>jineho formatu (puvodni byl GIF se 16 barvami), dokonce ani zmena
> [...]
Jen vzdalene souvisejici zkusenost: take jsem mel problemy s cernou carou na
prave strane obrazku, a sice pri zpracovani .bmp souboru. Je to zjevne chyba
v bm2font. Odstranil jsem ji tak, ze jsem prevedl format .bmp na .pcx (to
jde napriklad pomoci prog. Paintbrush). Z nej mi bm2font vytvoril obrazek
bez cary.
   To, co pisete, je divne. Zkousel jste volat bm2font s ruznymi parametry?
S jakymi?
Filip Kadlec
Institute of Physics, Czech Academy of Sciences
Na Slovance 2
180 40 Praha 8, Czech Republic
Tel: (+42 2) 6605 2744
Fax: (+42 2) 821 227