Deleni v sume

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Jan 11 15:32:25 CET 1996

> %> Dobry den,
> %> nedavno jsem si psal jakysi vycuc v LaTeXu (starem) a dosel jsem
> %> k problemu, jak rozdelit radek v "dolnim parametru" sumy. Text by mel
> %> vypadat asi takto:
> %>
> %>    \--------
> %>     \
> %>      \
> %>      /
> %>     /
> %>    /--------
> %>    k1+...+km=3Dn
> %>    k1,...,km >=3D0
> %>
> [...]

Styl amstex je ale mozne pouzit pouze s formatem amslatex, ne pouhym
latex 2.09 (jak na to upozornil p. Dont pri me odpovedi na sipku nad
symbolem \overrightarrow; u nas jsme tento format pouzivali jiz nekolik
let, tak jsem si to neuvedomil).
U latex2e je to jednodussi, pouzije se package amsmath.sty.
Misto okoli \begin{Sb} a \end{Sb} je zde ale prikaz \substack, ktery
dela totez.
                                         Jaromir Kuben