TexCad a LaTeX

Cyril Fischer pcontri at ismes.it
Thu Jan 11 09:12:40 CET 1996

At 08:53 11/1/96 +0100, you wrote:
>Dobry den,
>potreboval bych do textu v LaTeXu dostat obrazek, nakresleny v
>TeXCadu. Bohuzel vsak me zahlasi chybu, pokud narazi na radek, kde je
>definovana linka. Vypada to priblizne takto:
>
>\documentstyle{article}

Je nutno 'include' emlines.sty, tedy prvni radek zmenit na:

\documentstyle[emlines]{article}

Texcad ma kdesi prepinac "emlines on/off", podle jeho polohy se pouzivaji
bud standardni line nebo specialni emline.

Mozna by nekdo zkusenejsi mohl na tomto miste vysvetlit omezeni obou voleb.
Emline se zda byt mocnejsi, ale jak to je s kompatabilitou? Neni "emline" (a
bezier) omezeno na zobrazovace E.M.?

Hezky den,
        Cyril Fischer