elektronicka schemata

Ladislav Bitto geoflabi at savba.savba.sk
Thu Jan 11 07:06:32 CET 1996

> Dobry den;
>
> chtel bych se zeptat zda existuji nejaka makra a fonty pro kresleni
> elektronickych schemat v (La)TeXu; pripadne jak jste kdo resil kresleni
> jednoduchych schemat (tranzistory, diody, optocleny, tyristory) v (La)TeXu.
> Predem dekuji za kazdou radu ci pomoc.
> 		S pozdravem
> 				Michal Kocer

ja som to potreboval tak pred troma rokmi. nakreslil som zhruba 30 stran
vseliakych shcemat v okoli picture. najprv mi to slo velmi pomaly ale potom
som si vyrobil kopu jednoduchych makier a uz to bolo veselsie. Mal som aj
ine moznosti, ale toto davalo najkrajsie vysledky, lebo ako mozno viete tie
prikazy v okoli picture sa vykresluju z fontov, takze je to aj na 300dpi
velmi pekne. ked mate zaujem mozem odkialsi vyhrabat ten elektro.tex (dufam,
ze mi to nikto nevymazal) pripadne aj jeden subor kde su uz priamo pouzite.

                     ladislav bitto