dlouhe vektory

Ladislav Bitto geoflabi at savba.savba.sk
Thu Jan 11 06:54:25 CET 1996

> Mam takovy zvlastni problem. Jednou jsem chtel v dokumentu pouzit dlouheho
> vektoru v matematickem rezimu, prikazem $\vec{AB}$ a vysledek nedopadl tak,
> jak jsem chtel, vektor byl moc kratky a byl pouze nad prvnim z pismen. Mohl
> by mi nekdo poradit, co s tim, aby symbol vektoru byl delsi a byl nad obema
> pismenama?
>
>                         Dekuji
>
>                                         Petr Kucera

u mna to ide aj bez amstex.sty    $\overrightarrow{AB}$, takze je to asi
zabudovane v cslatex.fmt alebo v article.sty (nekontroloval som). Mne sa to
ale moc nelubilo (sipka sa takmer dotyka pismena) tak som to tam jednoducho
nakreslil v okoli picture s pomocou \vec....... ja som potreboval len dva
rozne kombinacie, takze moc som sa s tym netrapil.

         ladislav bitto