CS latex in W95 (resp. LINUXu)

Jan Kucera kucera at physik.tu-cottbus.de
Thu Jan 4 10:17:54 CET 1996

On Thu, 4 Jan 1996 milan at tmapy.anet.cz wrote:

> Dobry den,
>
> Jista (asi problematictejsi) moznost by byla pouzit linux, ktery po uprave nabootovat jde. Tam se mi pred casem ale cestina take rozchodit nepodaril
>
> Prosim o pomoc (cas leti dost rychle)

Instalace ceskeho TeXu pro Linux pochazi od Yenyi Kasprzaka a naleznete
ji na ftp.muni.cz, resp. odkaz na ni na cz. linuxove domovske strance:

http://www.fi.muni.cz/~kas/linux/

Nema vsak zatim hladce integrovany LaTeX, i kdyz se na ni (pokud je mi
znamo) v Brne dost intenzivne pracuje. Pokud chcete LaTeX HNED a staci Vam
stary LaTeX 2.09 (tj. \documentstyle{} misto \documentclass, atd.) a mate
slackware 2.20-3.0 nebo neco podobneho (jeho soucasti je vyber z n-texu),
najdete funkcni (jiz dele nez rok uspesne provozovanou, byt ponekud horkou
jehlou zfusovanou --- inu, jsem jen uzivatel :-) TeXu) soukromou
"instalaci" (vzniklou "zlinuxovanim" CsTeXu-93) na ftp.fzu.cz v adresari
/PUB/linux/... Dale potrebujete cstools (ceskou klavesnici, fonty pro
X-Windows, pro konzoli..., popr. pocesteny xtexshell) dale napr. prohlizec
dvi pro konzoli, pokud byste nahodou nechtel X-windows, atd. Vetsinu
naleznete na brnenskem serveru. a veskere instalacni prace spojene s
instalaci TeXu (ve slackware) pro X-windows, pocestenim linuxu, instalaci
pocesteni TeXu (vse vcetne cteni prislusne dokumentace) by nemely zabrat
vice jak pul hodiny.

Mnoho zdaru preje

Honza Kucera