expanze maker

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Wed Jan 3 14:25:33 CET 1996

>Ahoj vsem v novem roce 1996!
>
>Pouzivam PlainTeX a v nem makra    \def\nazevmakra#1{...}
>
>Nektere casopisy vsak nerady vidi pouzivani vlastnich maker a proto chci
>makra pred odeslanim zdrojoveho texoveho kodu expandovat. Ptam se proto,
>zda nevi nekdo o nejakem programku, ktery by tuto expanzi sam provedl.

No ja o takovem programu nevim, snad jen to, ze jsou operace, pri nichz se
makra expanduji (treba psani do souboru), jenomze pri tom u nekterych maker
nutne narazite na problemy, ale nemohu se zdrzet poznamky, ze pokud by
clovek nechtel psat sva vlastni makra, tak by pouzival TeX pouze v dusledku
prekvapive slaboduchosti.