zmeny v csTeXu95,6

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Jan 23 11:40:43 CET 1996

Vazeni priznivci TeXu,

hned po zverejneni existence CSTeXu95,6 se objevily prvni banalni chyby.
Duvodem, proc neni verejnosti predavan soft bezvadny, je mimo jine
skutecnost, ze vetsina "Tvurcu CSTeXu" odmitla na testovani csTeXu
pracovat. Uz pul roku je csTeX95 temto "Tvurcum" pristupny na mem serveru
k testovani a skoro nikdo se neozval.

Z toho duvodu prosim omluvte, ze se vlastne sami stavate testery tohoto
baliku.

Po prvnich reakcich na CSTeX jsem udelal nekolik zmen v nekolika
souborech, ktere spadaji do me kompetence (tj. zatim nejsou zmeny
v souboru cslatex.zip, na ktere se asi nejvice ceka).

Na WWW jsem vystavil soubor zmen a nektere diskusni prispevky k CSTeXu.
Presneji na http://math.feld.cvut.cz/olsak/cstex pribyly dalsi polozky
"Zmeny" a "Diskuse". (http://math.feld.cvut.cz/olsak/cstex/zmeny a cstex96).

Pro orientaci soubor zmen prikladam nize:

Zmeny v nabizenych souborech CSTeXu v dobe verejneho provozu.

Datum     Soubor        Poznamka
18.1.96   i-all.ba      Opraven preklep dvipsesxe na dvipsexe
          i1.ba         Opraven odkaz na soubor @ctimne (misto !ctimne)
22.1.96   mnu.zip       Pridana aktualnejsi dokumentace, soubor codelat.txt,
                        user.doc a cfg.doc. Mirna zmena v texset.bat.
                        Uprava napovedy pri initex.bat (dotaz huge/big/std)
                        Zarazena opravena verze kalk.exe (viz chyba 10^10).
          cstugdoc.zip  zrusen soubor cstex.doc, nebod jeho novejsi
	                verze je nyni v mnu.zip
          http://math.feld.cvut.cz/olsak/cstex
                        Pridan odkaz na diskusi o csTeXu a na soubor zmen.

Za pochopeni dekuji.

Petr Olsak