rozsireni pameti

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Jan 18 13:57:50 CET 1996

> Vazeni pratele,
>
> od kolegy Pavla Novaka, ktery ma na svem PC instalovan CSTeX94 pod DOSem,
> jsem dostal nasledujici problem, ktery neumim rozresit. Muzete nekdo
> poradit? Prikladam dopis, kde je cely problem vylicen.

Pokud pouzivate tex z baliku emtex, doporucil bych obratit se na
E. Mattesa. Pripomina mi to nedavnou situaci meho znameho, kteremu
na pocitaci 486DLC od jiste verze prestal jit Mattesuv tex386.exe
a mf386.exe. Hlasky dost pripominaly to, co uvadite.
Vysledkem bylo, ze E. Mattes presvedcil firmu Texas Instruments, ze chyba
je ve stare verzi jejich CPU a ti obratem bezplatne zaslali memu znamemu
novy procesor a vse bylo v poradku. Tedy s ochotou E. Mattese mam ty
nejlepsi zkusenosti.
Treba vam take poradi.
                                        Jaromir Kuben