konverze LaTex -> WP 5.1

Sklenka Lubomir SKLENKA at troja.fjfi.cvut.cz
Tue Jan 9 08:45:58 CET 1996

Vazeni TeXperti,
    pred nekolika lety jsem si vytvoril v LaTeXu nekolik pomerne
slozitych obrazku v prostredi picture. Ted jsem se dostal do
stadia, ze bych tyto obrazky potreboval prenest do WordPerfectu
v.5.1.
    Zkousel jsem prenos DVI -> PS pomoci programu DVIPS, ale
vysledny PS soubor mi nenacetl WP 5.1. ani CorelDraw.
    Jako nejschudnejsi cestu bych videl prenos pomoci HPGL formatu,
ktery WP 5.1. umi pomerne bez problemu nacist. Muze mi nekdo poradit,
kde najit prevod DVI -> HPGL nebo nejakou jinou uspesnou cestu?
    Predem dekuji za jakoukoliv radu.
                                          L.Sklenka
                                          sklenka at troja.fjfi.cvut.cz