Mocnina ale ne jako mocnina

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Mon Feb 26 17:11:27 CET 1996

>   Pokud chci udelat mocninu, staci v matematica (LaTeX) napsat pr.
>   6^{98}, jak ale mam napsat napr. Prisel domu v sest tricet (rozumej
>   hodiny), kde ta tricitka nesmi byt jako mocnina?

  Neni mi uplne presne jasne, v cem je problem, ale pokud jde jen o to,
aby sestka a tricitka mely horni okraj stejne vysoko, melo by stacit

\def\cas#1#2{%
  \setbox0=\hbox{#1}%
  \copy0%
  \vbox to\ht0{\hbox{\casfont #2}\vfil}}
\font\casfont=csr5

Prisel domu v \cas6{30}.

Samozrejme to jde vylepsit (asi bude potreba trosku upravit mezerovani,
nevim, jestli petibodove pismo je zrovna idealni - asi by to melo zaviset
na aktualni velikosti pouzivaneho fontu, ...).

                                                        Michal Kubecek