chi2tex : prve dojmy

Ladislav Bitto geoflabi at savba.savba.sk
Mon Feb 26 12:55:36 CET 1996

> Prosim Vas, mate niekto tento balik odskusany a mohli by ste pomoct?
>
> 1) Vytvoril si vlastnu velku adresarovu strukturu a dozadoval sa nastavenia
>    nejakych dosovskych premennych a velkeho environmentu, co som od
> konverzneho programu necakal. Ale stalo sa.
>
> 2) Cele sa to malo rozbehnut cez m.bat. Vlozenie m <ENTER> dalo help,
>    podla ktoreho m /n filename malo spustit konverziu, ale to opat
> len vyplulo za obrazovku switchov (teraz to tusim bol dmake.exe).
>
> Cele to bolo ozaj velmi pomotane, samy *.bat atd, dalej som sa nedostal.
>
> - Jozef Hitzinger

ja som si ho tiez svojho casu (asi pred rokom dva) ztiahol z Brna, ale ked
som videl, ze rozbalene to ma takmer 500Kb!!, tak som to nechal, lebo sa mi
to zdalo az moc velke a velmi velmi komplikovane. Ocakaval som, ze dam
vstupny subor a on mi vegeneruje dajaky vystupny. Ale k tomu som sa
nedostal. Ja som nikdy nepisal v CHIWRITE-om, ale kolegyne potrebovali kopu
suborov prekodovat (ale teraz uz ani neviem, ze do coho), tak som im tak
narychlo naprogramoval nieco v TURBOPASCAL-e. Myslim si, ze som stratil
programovanim menej casu, nez by som ten kolos naucil hybat. Ked mate zaujem
mozem VAm to dakde vyhrabat a pozriet sa, ze ako to vlastne kodovalo. Ked
viete pisat v TURBOPASCALE rad Vam dam aj ten zdrojovy program, lebo tam to
mozete lahko modifikovat (dufam len, ze dakde bude).

                          ladislav bitto