Prubeh funkce

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Feb 16 12:19:42 CET 1996

Vladimir Solnicky pise:

>  Program hp2xx umoznuje prevod i do formatu Metafontu (tusim ze bez
>popisu) a taky do bitove mapy s jakymkoliv rozlisenim (tak delal diplomku
>jeden kolega na MFF -- vytvoril si obrazky v rozliseni tiskarny).

Ano, to take funguje a zkousel jsem to. HP2TEX mne ale vyhovuje vic z
nasledujicich duvodu:
- tisknu zkusebne na Epsonce, kterou mam na stole (240dpi) a na cisto na
laserovce (300dpi). Musel bych vytvaret dva "stocky" s ruznym rozlisenim a
navic v DOSu nelze dodrzet konvenci oznacovani .PK souboru tak, aby si
driver sam nasel ten spravny podle rozliseni. Pri pouziti .PIC je vznikly .
dvi opravdu "device independent".
- .PIC je celkem srozumitelny a snadno editovatelny, navic v CsTeXu pro DOS
je i TeXcad, ktery umoznuje delat snadno zmeny v obrazku (posouvat popisy a
pod.) Vysledek pak staci jen znovu prohnat TeXem.

Zmeny v obrazku lze ovsem  \delat i v .MF, zpracovani je pak ale o trosku
slozitejsi. Asi hodne zalezi na tom, jak je kdo zvykly bezne pracovat s
Metafontem.

                                             Stale zdravi preje
                                                                Lubos
(kloc at ipm.cz)