Prubeh funkce

Petr Mikulik mikulik at sci.muni.cz
Thu Feb 15 15:57:42 CET 1996

>Potreboval bych v TeXu udelat prubeh funkce. Jaky zpusob je ten z
>lepsich? Me napada v nejakem programu prubeh vykreslit, sejmout
>obrazovku do .pcx a pak to udelat jako obrazek. To je ale dost
>zdlouhave.

K tomu pouzivam program gnuplot, ktery ma vystup i do LaTeXu i do
\special prikazu emTeXu. Je to freeware, behajici na vsech OS. Verze
gnuplot 3.5 je k mani vsude (podle Vaseho OS), ale stahnete si posledni
verzi 3.6 beta z ftp: cmpc1.phys.soton.ac.uk, adresar pub.
  Popisky grafu jdou potom libovolne zTeXovat, a popis y-ove osy jde
otocit za pouziti rotate.sty (a vystupu na PS tiskarnu).

***  Petr Mikulik                                                     ***
***    Department of Solid State Physics, Masaryk University          ***
***    Kotlarska 2,  611 37 Brno, Czech Republic                      ***
***  mikulik at sci.muni.cz  tel (42-5-)41129378  fax (42-5-)41211214    ***
***  http://www.sci.muni.cz/~mikulik/  (X-rays,freeware,OS/2,C++,TeX) ***