Prubeh funkce

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Thu Feb 15 15:54:13 CET 1996

> Dobry den.
>
> Potreboval bych v TeXu udelat prubeh funkce. Jaky zpusob je ten z
> lepsich? Me napada v nejakem programu prubeh vykreslit, sejmout
> obrazovku do .pcx a pak to udelat jako obrazek. To je ale dost
> zdlouhave.
>
> Dekuji
>         Slavek Rydval

  Pokud nechcete pouzit metafont (nebo metapost), je asi nejjednodussi
vykreslit si to v Mathematice, exportovat do Encapsulated PostScriptu
(bud primo v menu nebo pomoci RASTERPS.EXE) a vlozit do dokumentu pomoci
EPSF.TEX. Jine programy (Maple) pravdepodobne take umoznuji export do EPS.
  Myslim, ze v dokumentaci k metapostu jsem zahledl neco o prostredcich
(macro package?) umoznujicich pomerne snadno kreslit grafy i s popisem,
ale na to by bylo lepsi se zeptat nekoho, kdo s tim ma zkusenosti.
  Pokud nechcete jit pres PostScript ani bitmapy (ty jsou krajne
neprakticke), zbyva asi jedine metafont. Uz jsem timto zpusobem par obrazku
nakreslil, ale na grafy se mi to zda ponekud nestastne.

                                                    Michal Kubecek