info o Latex2html

Peter Sincak sincak at ccsun.tuke.sk
Wed Feb 14 13:40:29 CET 1996

Zdravim Vas Richard,

Priznam sa, ze som zabudol vase priezvisko a hladal som Vas.

mali sme 24.1. stretnutie v KE. Bolo tu asi 12 ludi a akoze
sme zalozili pracovnu skupinu NN pri Slovenskej Informatickej
Spolocnosti. neviem ci ste mali moznost citat zapis z porady
ale mysleli sme ze by ste boli vo vybore tejto pracovnej skupiny.
Suhlasite ????

dalej ideme do organizacie sympozia o NN v novembri 1996 v Herlanoch
chcem vas poprosit, ci by ste suhlasili s tym aby ste boli v programom
vybore. Dalsie info Vam poslem ak bude 1.-vy call mal by byt do 1.3.

Ak mozte mailnite my odpovede na tieto dve otazky.

dakujem

Peter
--
Peter Sincak, Ph.D.