fonetika

Jirka Hanika HANIKA at ksvi.mff.cuni.cz
Mon Feb 12 19:06:20 CET 1996

> : Vazeni kolegove TeXisti,
> :
> :         Mam jeden takovy problem ohledne psani anglickych fonetickych znaku
> : v TeXu. Vim ze neco takoveho existuje, ale nevim, kde by se dal sehnat
> : patricny soubor *.sty, se kterym by to slo. Mohli byste mi nekdo poradit,
> : kde takovy soubor sehnat, popr. napsat, jak se jmenuje?
> Vse co hledate najdete na
> ftp.muni.cz/pub/tex/CTAN/fonts/wsuipa/*
> vcetne dokumentace k pouziti.

Mimochodem, jaky je rozdil mezi .../wsuipa a .../phonetic, pominu-li
zcela odlisny obsah a fakt, ze .../phonetic tam jeste pred nedavnem
nebyl [resp. neobsahoval anonymne viditelne soubory], a to ani na
dalsich par namatkou zkousenych mirrorech CTANu...? Jeste jsem se
nestihl podivat ani na jedno a radu, kterou dokumentaci je lepsi
nastudovat, bych uvital.

Dekuji,

Jirka