Muj narek nad virtualnimi fonty (slzy osychaji)

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Thu Feb 29 15:01:56 CET 1996

>Inu, jste jiz na dobre ceste

>arnost

Dekuji za vsechny rady. Zacina se mi to vyjasnovat az na jednu malickost:

Garamond, ktyery jsem chtel upravit jsem ziskal konverzi z ze souboru
gar.pfb a gar.afm  takto:
(1) afm2tfm gar.afm -T corel.enc -V gar rgar
(2) del gar.vf  gar.vpl, . . .
(3) del rgar.tfm
(4) ps2pk gar.pfa gar.pk

Vse bylo v poradku. Nyni jsem jej chtel rozsirit o jeden znak, kterym by byl
rozdelovnik s novym metrickym popisem. Chtel jsem puvodne zmenit jen gar.tfm
 (jeho konverzi na gar.pl a editovanim), ale to asi nestaci. Tak jsem
opakoval  postup popsany v bode (1) a vyhnul se bodum (2) a (3).  Editoval
jsem soubor gar.vpl a potom jsem
programrem vptovf  vytvoril gar.vf a gar.tfm. A jsem prekvapen, ze najednou
po mne chce prohlizec nove bitove mapy a sice rgar,pk, ktere dosud
nepotreboval. Co ma byt v rgar.pk a cim se bude lisit od gar.pk?

               Václav Studený