Vysunuty rozdelovnik

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Wed Feb 21 15:02:33 CET 1996

Dobry den.
Ac  nerozumim virtualnim fontum ,  potrebuji si jeden vyrobit.  Nasledujici
navod je mi jasny a s uspechem jsem ho, (s jistou modifikaci: vytvoril jsem
si nove pismenko tam, kde pred ti zadne nebylo)  vyzkousel, az na jednu
malickost: chybi mi zde, jak mam rici ovladacum tiskarny a obrazovky, jaky
znak maji dosazovat z .pk popisu  na ono  misto, kde je pouzit nove
vytvoreny metricky popis pismenka s libovolne zvolenym poradovym cislem ve
fontove tabulce.

> [...]
>   (COMMENT puvodne zde bylo (CHARWD R 0.332996))
>   (CHARWD R 0.16666)
>   (CHARHT R 0.253497)
>   (CHARDP R -0.1939945)
>   (COMMENT
>      (LIG O 55 O 25)
>      )
>   (MAP
>      (SETCHAR O 55)
>      )
>   )
>
>nacez prikazem
>
>vptovf ptmrqq.vpl ptmrqq.vf ptmrqq.tfm
>
>vytvorim font, ktery bude mit na pozici '376 specialni rozdelovnik.
. . .
>Petr Sojka

               Václav Studený