PS, EPS

Ivan Kohutek kohutek at linux1.saske.sk
Wed Feb 21 07:53:18 CET 1996

Zdravim a prosim o radu :
moj program v Pascale produkuje nejake obrazky, zlozene z useciek.
Ked som z toho robil obrazky, postupoval som (vascinou) tak,
ze som zobrazil na monitor, niecim ulozil do bitmapovskeho formatu
a potom sa to snazil nejak dostat do TeXu. Funguje, ale nie je pekne.

Nakolko poznam suradnice vsetkych bodov, ktore chcem kreslit, javi
sa mi najlepsia cesta vygenerovat PostScriptovsky subor. Neviem
sa vsak dostat k ziadnej prirucke, kde by bol nejaky jednoduchy
a nazorny popis PS prikazov.

Potrebujem prikazy :
- definovanie oblasti kreslenia (ak to PS nerata sam zo zadanych
                                 objektov)
- nakreslit usecku z bodu X do Y (+nastavenie typu a hrubky ciary)
- v bode Z urobit znak (+typy moznych znaciek)
Skusal som to robit oklukou cez HPGL->PS, ale ani strucny a nazorny
popis HPGL som nikde nenasiel.

Ak uz niekto robil nieco podobne, ozvite sa prosim.

Vdaka.

                                         Ivan Kohutek
Ustav materialoveho vyskumu          E-mail: kohutek at linux1.saske.sk
Slovenska akademia vied              Tel   : ++42-95-381 15
Watsonova 47                         Fax   : ++42-95-371 08
043 53 Kosice
Slovenska republika