Zpusob zasilani dokuntu el. postou (Zapis zasedani vyboru 25.1.96 v TeXu) TeXu)

Vladimir Solnicky (Vladimír Solnický) <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Wed Feb 14 15:29:11 CET 1996

Dobry den!

  Zajimalo by mne, jaky je nejvyhodnejsi zpusob zasilani TeXovskych
dokumentu el. postou. Jako experiment prikladam TeXovou podobu zapisu ze
zasedani vyboru. Navedla me k tomu situace, kdy jsem na Unixu musel v
postovnim programu zvladajicim pripojene soubory poustet uudecode a pote
odhadnout, ze text pouziva kodovani Kamenickych a vse prevest do ISO
8859-2. Proto bych ad, aby na adresu vs at utia.cas.cz napsali vsichni, kteri
se chteji ozvat, zda (a pripadne i proc) se jim zda prvni zpusob (pouzity
panem Doc. Veselym) nebo druhy zpusob (v tomto dopise) lepsi ci
vyhodnejsi. Prosim, abyste oddelili svoje konkretni zkusenosti (mne osobne
se takto zaslany TeXovsky dokument rychleji povedlo pouzit) od obecnych
uvah (tento zpusob uz je zabehany a nikdo si nestezoval, tento zpusob je
perspektivnejsi, takto to vsichni nedekoduji, ...).

 Je nezbytne _ N U T N E _ , aby vsechny ohlasy mely nadpis (Subject:) ve
tvaru: ,,TeX & e-mail`` (bez uvozovek). Dopisy budou automaticky trideny a
ty, ktere se ocitnou ve spatne schrance, budou pravdepodobne mazany. Po
nejake dobe (treba 14 dnech) udelam vyhodnoceni a vysledek zaslu). Dve
zakladni otazky jsou:

1) Pouzivat uuencode nebo radeji MIME?

2) Pouzivat jake kodovani (k presunu po Internetu) -- v pripade volby MIME
a jineho nez ISO-8859-2, tak jak ho znacit?

Procmail se tesi na dopisy ke trideni do nove schranky.

S pozdravem, V. S.

|  |  Bc. Vladimír Solnický (Vladim\'{\i}r Solnick\'y)
|  |  Ústav teorie informace a automatizace Akademie věd ČR
 \/   Pod vodárenskou věží 4, 182 08 Praha 8-Libeň
tel. (02) 6605/2212 nebo 2364, telefax: (02) 688-4677,
el. adresa: vs at utia.cas.cz, ftp: ftp.utia.cas.cz:/pub/income/vs,
Pavučina: http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-cz.html