TexMex pod Win95

Josef Krob jokr at manwe.phil.muni.cz
Thu Feb 1 08:35:55 CET 1996

At 17:56 31.1.1996 +0100, you wrote:

>Jo, presne to to chtelo - jenze jak na to prijit?

V Texmexu Menu:Help/Contents/Problems and Bugs se pise:

TeXtelmExtel does not run under Windows 95

Simply copy the file CTL3DV2.DLL (in your Windows Directory) to a file named
CTL3D.DLL.

Ale to ma jednu vadu. Aby vas napadlo pustit si help, musite spustit Texmex...
Jiste z W3.11, spustit lze, ale to pak nemate duvod cist help.
Ja jsem na to prisel take intuici (jak je ten soft dnes intuitivni) a
prostou drivejsi zkusenosti s jinymi produkty. V helpu jsem to nasel az ex post.

Ale jinak doporucuji projit si zmineny help, je tam rada zajimavosti, ktere
nejsou jinak zjistitelne. (Napr. prace s makry, ktera pisou cele radky
TeXovskych sekvenci.) (Help lze samozrejme spustit i bez startu samotneho
texmexu, staci na to prikaz winhelp s parametrem /cesta/texmex.hlp.)

>Diky za radu.
Za malo

Josef K.
>Jirka