pomoc s DVI souborem

Ladislav Fikais fikais at bajt.cz
Mon Dec 30 01:18:36 CET 1996

Jan Zeman wrote:

> Mate pravdu, je to produkt editoru TeX. K prohlizeni by bylo nejlepsi mit
> instalovan TeX, pak je to velice jednoduche. K prohlednuti *.dvi souboru
> z instalace TeXu potrebujete dvidrv.exe a fonty, ktere jsou pozadovany v
> *.dvi souboru.
> Nedavno byla vytvorena minimalni, ale plne funkcni instalace TeXu, coz je
> asi to co potrebujete  - ctete nize.

	[...]

	Dekuji za doporuceni, ale me by stacil jen nejaky programek,
prip. fonty, kterym bych mohl ten soubor DVI prohlednout a vytisknout.
Cely editor TeX nepotrebuji. Nevite kde by byl jen samotny prohlizec ?
Diky.

--
    [ S pozdravem Ladislav Fikais ][ e-mail: fikais at bajt.cz ]
  [ * HOMEPAGE * http://www.bajt.cz/indiv/~lafik * HOMEPAGE  * ]