Konvertor Word->HTML a kodovani

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Dec 9 13:45:28 CET 1996

> Dobry den vespolek,
>   omlouvam se za off-topic, ale mozna s tim nekdo bude mit nejake zkusenosti.
> Prosil bych o jakoukoli informaci tykajici se nasledujicich dvou bodu :
> 1. existuje nejaky konvertor Word -> HTML (kde se da sehnat program, pripadne
>    dokumentace ?). Narazil jsem totiz na problem prevest vice stranek psanych
>    ve Wordu na web stranku a nerad bych to delal oklikou (Word-> TeX-> HTML).
> 2. nevite nekdo prosim, kde by se dal sehnat program konvertujici text psany
>    v nejakem kodovani cestiny do vsech ostatnich kodovani (tj. LAtin2, Win,
> [...]

ja som tiez dostal za ulohu napisat programecek na prekodovanie. Kolega z
druheho ustavu chcel nieco take, aby sa dalo vymenit hocico na hocico. To
znamena, ze vsetky kody (vratane enteru). A nielen znaky za znaky ale
retazce za retazce, znak za retazec, retazec za znak a nakoniec nieco za nic.

Nie je tam problem zmenit nieco, co je napr. na 3 riadkoch, za jeden znak.
                                             ~~~~~~~~~~~~~~

Urobit prenho tabulku iba na prevod diakritiky je otazkou par minut, ale mohol
by urobit este viac. Samozrejme vsetko sa nikdy neda, ale tak hrubu robotu.

Vyhody:
       - velkost riadku prekodovaneho suboru nie je obmedzena
       - velkost prekodovaneho suboru nie je obmedzena
       - pocet vymien nie je obmedzeny
       - velkost hladaneho retazca  nie je obmedzena
       - velkost retazca na vymenu  nie je obmedzena
       - pocet prechodov nie je obmedzeny
       - bude sa dat pouzit aj na celkom novy program
       - na vsetky svoje prekodovacie aktivity mozem pouzit ten isty program

Nevyhody:
       - nemam zatial ani jednu prevodnu tabulku (len take na skusku behu
         programu)
       - tym padom tu tabulku by ste museli urobit (nie je Word ako Word).

Tabulka sa da vyrobit velmi jednoducho. Vyberem si dve znaky. S jednym oznacim
enter a s druhym rozdelim hladany retazec od vymeneho.  Prazdnymi riadkami
oznacim jednotlive prechody.

Ak by to niekomu hodilo, mozem poslat (napisem aj par riadkovy navod).

Ked budem mat cas este doplnim:
              1. po najdeni retazca/znaku vyhod kody od-do po 1. iny
              2. po najdeni retazca/znaku vyhod kody vsetko do kodu xx
              3. po najdeni retazca/znaku vyhod n znakov

Zdravi
                       Ladislav Bitto
                       Geofyzikalny ustav SAV
                       842 28 Bratislava            e-mail: geoflabi at savba.sk