Problem s ruznou siri stranek

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Mon Dec 9 09:46:03 CET 1996

Ukladat odstavce do token registru je cesta k jakemusi reseni vcetne
insertu. Tedy: na konci odstavce se zavola \output. Zjisti se kolik
mista zbyva. Vse se uschova a odstavec, ktery se ma sazet, se vysadi
na dalsi stranku tak, aby byl ve stejne pozici jako by byl na te stare.
TeX mu nachysta prislusny insert. Nyni tedy zname kolik mista nam na strance
zbyva (puvodni misto-inserty). Stranku zahodime, nastavime \hang...
a pokracujeme dale. Neni to sice reseni zcela obecne (odstavec
delsi jak \vsize to neumi), ale pouzit by se to asi dalo.

S pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha