Checksum does not match

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Fri Dec 6 14:15:52 CET 1996

> TFM jsou vyhazovany programem MFjob. Prave jsem si precetl jeho parametry
> a nenasel jsem moznost ponechani TFM. Ma to svou logiku. TeX potrebuje
> TFM. Ovladac tedy nemuze spustit MFjob v pripade, ze TFM neexistuje. Je
> tedy zbytecne, aby TFM zustal na disku. Kdyz ovladac zjisti, ze
> nesouhlasi checksum, znamena to, ze pro zobrazeni se pouziva jiny font
> nez byl pouzit pro TeX.

  MFJOB samozrejme nespousti jen ovladace, muzu ho spustit i rucne,
pokud potrebuji vygenerovat vetsi mnozstvi fontu. Nepamatuji si tu
syntaxi, ale pokud pouzijete MFJOB na nektery z MFJ souboru z distribuce
(jsou v $EMTEXDIR:MFJOB), bude generovat PK i TFM. Staci se podivat
na prislusnou definici - myslim ze je to neco jako 'tfmoutput'
v MODES.MFJ. Problemem je, ze MFJOB neni zrovna dvakrat dobre
dokumentovan, takze co clovek neodkouka z techto standardnich MFJ
nebo z tech, ktere generuji ovladace, to nevi.

                                                       Michal Kubecek