Problem s ruznou siri stranek

arnost arnost at uivt.cas.cz
Fri Dec 6 12:12:29 CET 1996

>Domnivam se, ze obecne to nejde (opravte me prosim!). TeX ma ma konci
>stranky vzdy nalamano na aktualni \hsize o neco vice a toto vice
>nelze unvboxovat tak, zby z toho byl normalni vstup (viz vyse).
>A pokud vim, tohle TeXu nejde zakazat, i kdyz by bylo dobre,
>kdybyse k tomu vyjadril nejaky znalec TeX-hardware, mohu-li to tak
>rici.

vsechny odstavce si lze ukladat v token registru a output rutina
si nekolikrat vyzkousi sazbu na tomto token registru
 a nastavi \hang... podle potreby -- vlastne se tim obejde cely
mechanismus strankoveho zlomu. Zrejme by sel predefinovat i
mechanismus vkladani insertu (nevim, jak by to bylo s \mark)

 Pri tomto reseni jsem ale narazil na problem, jak spojit obsahy dvou token
registru do jednoho. Reseni:

\newtoks\paragrafy
\def\pridejpar#1\par{
\edef\pridej{\noexpand\paragrafy={\the\paragrafy\par#1}}
\pridej}

nefunguje podle mych predstav, -- napriklad se mi nepovedlo definovat
vhodna makra na cislovani poznamek. Zdalo se mi, ze je jadro pudla je
v tom, ze se makra expanduji bud uplne, nebo vubec --- podle toho,
jeli pred nimi \noepand. Zaridit, aby se expandovala pouze do nejake
hloubky se mi jevi tezke (Na to je potreba myslet uz pri vystavbe
maker).

arnost