CsBibtex a tri autori

Zyka Vit ZYKA at vision.felk.cvut.cz
Wed Dec 4 18:22:03 CET 1996

> Dobry den,
> Vsiml jsem si (bohuzel az ted), ze csbibtex nepodporuje vice jak tri
> autory, hlasi: too many commas; bibtex z posledni distribuce emtexu to
> nedela. Existuje nejake reseni?

Nevim, proc by mel behat jinak csBibTeX a BibTeX podle stejnych
stylovych souboru, ale mam dojem, ze autori se neoddeluji carkou, ale
slovem `and' (v ceskem `a' -- ale to mi myslim nechodilo) a ne carkou.
Carkou se oddeluje prijmeni od krestniho jmena pripadne dalsich jmen
tehoz autora, pokud chceme uvest prijmeni na prvnim miste.

                                                Vit Zyka
                                                PhD student, FEL CVUT