Zrkadlo na OKO.FEI.TUKE.SK

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Fri Dec 27 13:28:12 CET 1996

Vazeni kolegovia, priaznivci TeXu.

Pred casom som informoval o zavedeni zrkadla instalacie CSTeXu
na TeXnickej Univerzite v Kosiciach, pristupneho ako anonymous-ftp-server.

Pan Olsak vsak zistil (za co mu touto cestou dakujem), ze k serveru nie su
pristupove prava. A teda moja informacia bola nepravdiva. V sucasnosti uz by
vsetko malo fungovat dobre, overil som si to z pocitaca UPJS.

Teda 2. pokus: server je na

          oko.fei.tuke.sk

          anonymous

  ako heslo: login

V adresari pub/cstex sa daju najst aj instalacky msdos verzie aj ine.

Prosim, ak budu nejake problemy, dajte mi vediet.

Vsetkym prajem vela zdravia a uspechov v Novom Roku.

           Jano Busa (busaj at ccsun.tuke.sk)